Vanwege een systeemfout bij onze leverancier Dustin komen de levertijden niet overeen, wat leidt tot vertragingen in levertijden en bij retour- en reparatiemeldingen. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld.

Hi!

Je hebt een Creative Cloud-lidmaatschap gekocht bij SURFspot, en hebt momenteel problemen met het in gebruik nemen hiervan. 

- Gebruik je je schoolaccount (studentenaccount of medewerkersaccount) als Adobe ID, en heb je de licentiecode gekoppeld aan je schoolaccount?

- En kun je momenteel alleen gebruik maken van een proefversie van al je Creative Cloud-applicaties?

Indien je beide vragen met "ja" kunt beantwoorden, dan kun je het volgende proberen:

(1)

- Sluit alle openstaande Adobe applicaties (bijvoorbeeld Photoshop, Illustrator, etc.) af.

- Open de Creative Cloud App:

Windows-gebruikers openen de app zo:

macOS-gebruikers openen de app zo:

(2)

Klik binnen de Creative Cloud applicatie rechtsbovenin op het blauwe bolletje, je accountvenster komt nu tevoorschijn. Klik op Afmelden.