Status bestelling

Status bestelling

Een software bestelling krijg je binnen 15 minuten in bij 'Mijn bestellingen' te zien. De bestelstatus veranderd van 'in behandeling' naar 'voltooid'. Je ontvangt een bevestiging van de bestelling in je mail. Zie je geen bevestiging kijk dan eens in de spam inbox, zie je hier ook niets dan horen wij dat graag, vergeet niet je bestelnummer of je e-mailadres te vermelden. 

Mocht je bestelling niet veranderen en als 'in behandeling' blijven staan dan kan het zijn dat je betaling niet goed is doorgekomen of dat je überhaupt geen betaling hebt gedaan. We raden je aan om contact met ons op te nemen via de e-mail of spreek ons aan op werkdagen op de chat. 

Het kan ook voorkomen dat de betaling is gelukt, maar dat de status van je bestelling op 'in behandeling' blijft staan. We kunnen je bestelling met de hand doorzetten als jij ons kunt voorzien van een schermafbeelding van de afschrift. Je kunt dit afschrift mailen naar info@surfspot.nl of verzend hem binnen onze chat en we leveren direct je bestelling aan je uit. 


Staat er achter je bestelling de status 'wacht op betaling' dan is de betaling voor het product niet goed doorgekomen. Het is niet mogelijk om deze betaling nog te voltooien. Je kunt de bestelling door één van onze medewerkers laten annuleren, wij kunnen de bestelling helaas niet verwijderen uit het overzicht. 
Nadat het product door ons is geannuleerd kun je het product nogmaals bestellen. 


Het kan voorkomen dat de betaling is gelukt, maar dat de status van je bestelling toch op 'in behandeling' of 'wacht op betaling' blijft staan. Je betaling is helaas niet gekoppeld aan de bestelling waardoor deze niet uitgeleverd kan worden. 

We kunnen je bestelling met de hand doorzetten als jij ons kunt voorzien van een schermafbeelding van de betalingsafschrift. Je kunt dit afschrift door mailen naar 
info@surfspot.nl of verzend hem binnen onze chat en we leveren direct je bestelling aan je uit. 

De bestelling kan de status 'geannuleerd' krijgen als de betaling van het product niet juist is afgerond. Een geannuleerde bestelling kun je niet meer afronden, je kunt het product via de winkel opnieuw bestellen. Het is voor ons niet mogelijk om een geannuleerde bestelling uit het overzicht bij 'bestellingen' te verwijderen. 

Heb je de betaling van de geannuleerde bestelling wel afgerond en was deze succesvol? Stuur ons een mail met een schermafbeelding van je betalingsafschrift en wij storten binnen vier werkdagen het aankoopbedrag terug op je rekening.