Klantenservice

Mail ons

Heb je je antwoord niet kunnen vinden? Neem dan gerust contact met ons op via info@surfspot.nl. Wij zijn per e-mail bereikbaar van maandag t/m vrijdag. 

Chat met ons

Je kunt met ons chatten van maandag tot en met vrijdag tussen 13:00 en 15:00 uur. De chat knop verschijnt dan rechts onder in het scherm.

Meldingen

Heb je een vraag? Misschien staat het antwoord in onze nieuwe kennisbank!

Let op: vanwege het wereldwijde chiptekort kan niet iedere order binnen de levertermijn verzonden worden. Klik hier voor meer informatie.

Top 5 veelgestelde vragen

Het kan gebeuren dat je een bestelling plaatst voor een product dat je eigenlijk niet wilde bestellen, misschien heb je een product gekocht voor een ander besturingssyteem? 

Tijdens de aankoop ga je akkoord met de voorwaarden: "Ik geef toestemming voor directe levering van de (cloud)dienst(en). Mijn recht op ontbinding van de koop vervalt (zie artikel 10 Algemene Voorwaarden)"

Het is dus helaas niet mogelijk om je pakket te retourneren of om te ruilen.

Nadat je Adobe Creative Cloud hebt besteld, ontvang je op het e-mailadres dat je hebt opgegeven tijdens het bestellen, een e-mail van Adobe met het onderwerp "Ga aan de slag met Alle apps". Klik op "Aan de slag" en log in met het e-mailadres waarop je de e-mail hebt ontvangen. Heb je de e-mail niet direct, geen paniek, log in en je ziet jouw lidmaatschap direct terug in jouw Adobe account. 

Je kunt per jaar één Creative Cloud jaarlicentie bij ons aanschaffen en dit op twee apparaten in gebruik nemen. Dit kunnen zowel Mac apparaten als Windows apparaten zijn.

Met de stappen in de volgende handleiding kun je Office 2021 (her)installeren:

Windows: https://www.surfspot.nl/mwdownloads/download/link/id/197/    

Mac: https://www.surfspot.nl/mwdownloads/download/link/id/196/  

Als student of medewerker kun je bij SURFspot inloggen met het account van jouw mbo, hogeschool of universiteit. SURFspot beheert de inloggegevens niet, wij kunnen geen gegevens voor je opzoeken. 

De meest voorkomende foutmeldingen die je tijdens het inloggen kunt krijgen zijn:

  • "Inloggen mislukt"
  • "Dit product is niet beschikbaar voor jouw instelling"
  • "Je kenmerk is niet toegestaan"

Dit is wat je kunt doen: 

Log in via de volgende link: https://profile.surfconext.nl/my-profile

Je ziet dan je persoonlijke inloggegevens die SURFspot van jouw instelling ontvangt. Bij het veld “Affiliation” of "Betrekking" moet de waarde student of employee staan (voorbeeld). Staat dit er niet dan heb je geen toegang tot SURFspot. Mocht er ergens anders "affiliation none" staan, dan kan ook dit voor problemen zorgen bij het inloggen.

Wanneer de waarde student of employee ontbreekt raden wij je aan contact op te nemen met de ICT-helpdesk van jouw onderwijsinstelling. Zij kunnen dit voor je aanpassen, zodat je kunt inloggen.

Krijg je nog steeds een foutmelding?

Is jouw SURFconext-profiel compleet en krijg je nog steeds de foutmelding "Dit product is niet beschikbaar voor jouw instelling" te zien? Dan heeft jouw onderwijsinstelling geen overeenkomst afgesloten voor het product dat je wilt bestellen. 

 

Ben je nieuw op SURFspot?
Als nieuwe student is het ook mogelijk dat je pas per 1 september kunt inloggen en bestellen. Dit verschilt per onderwijsinstelling.