Issues op SURFspot

Onze excuses. Op dit moment ondervinden wij problemen op SURFspot. Het kan zijn dat je niet kunt inloggen of dat je bestelling niet goed wordt uitgeleverd. We hebben de belangrijkste issues hieronder op een rijtje gezet. We zijn druk bezig om alle issues zo snel mogelijk op te lossen.

Product

Probleem Situatie  Opmerkingen    

Office 365 ProPlus

Enkele studenten van de UvA  kunnen Office 365 ProPlus niet bestellen. 

Studenten worden niet herkend als student bij het product Office 365 ProPlus

We werken hard aan een oplossing. Neem in de tussentijd contact op met de UvA helpdesk om jouw status aan te laten passen naar student.

Office 365 ProPlus  De uitlevering van Office 365 ProPlus bestellingen komen niet correct door. Heb je een bestelling geplaatst voor Office 365 ProPlus dan kan het zijn dat jouw bestelling niet naar je gemaild is.

Dit issue is opgelost. Mocht je toch nog niks hebben ontvangen, mail dan naar info@surfspot.nl 

Serienummers/vouchercodes  Serienummers en vouchercodes worden niet getoond in het overzicht bij Mijn SURFspot.  Heb je een bestelling geplaatst voor een software product dan kan je de serienummers en vouchercodes niet vinden in jouw overzicht.

Dit issue is opgelost. Je kunt het serienummer nu vinden in jouw overzicht.  

SPSS  De download van SPSS wordt niet uitgeleverd. De download wordt bij een bestelling voor SPSS niet correct uitgeleverd.

Dit issue is opgelost. Mocht je de download niet hebben ontvangen kan je deze opvragen via info@surfspot.nl 

Downloadlink De downloadlink wordt niet meegestuurd met bestellingen Mocht je een bestelling hebben geplaatst, kan het zijn dat je alleen een serienummer hebt ontvangen maar geen downloadlink. 

Dit issue is opgelost. Mocht je de downloadlink niet hebben ontvangen kan je deze opvragen via info@surfspot.nl