Office herinstallatie

Office 2010, 2011 & 2013

De bovenstaande Office licenties hebben een licentie voor één apparaat. Als de computer is gecrasht is de Office licentie nog actief op de computer, maar niet meer te bereiken voor de gebruiker. 
We raden je aan om de Fixit van Microsoft uit te voeren om alle rest bestanden van de computer te verwijderen, let op deze is alleen te gebruiken op een Windows apparaat. Download de Fixit.
Installeer de licentie opnieuw via een nieuwe downloadlink. Vraag de klantenservice om een nieuwe downloadlink of bekijk de downloadlinks op de pagina 'Download'. 


Office 2016 Windows & Mac

Ook voor deze bovenstaande Office licenties geldt dat zij een licentie voor één apparaat hebben. Om de Office 2016 licentie weer te kunnen gebruiken dien je de licentie los te koppelen van je computer, je kan dit alleen doen via het account waaraan je de licentie hebt gekoppeld. 

Voer de onderstaande stappen uit om de licentie van je apparaat los te koppelen zodat je deze weer kunt gebruiken voor een nieuwe installatie en activatie. 

1. Log in met je Microsoft account bij Microsoft en kies voor aanmelden.
2. Kies voor je eigen profiel rechtsboven. 
3. Kies voor 'Account weergeven'. 
4. Ga naar 'Installatiestatus' 
5. Kies voor 'Installaties beheren' om je af te melden op een apparaat of om je installatie te de-installeren.


Office 365 Pro Plus

Om Office 365 ProPlus opnieuw op jouw computer of op een extra computer te installeren kun je met de inloggegevens zoals jij deze hebt ontvangen in de mail inloggen in de Microsoft Office 365 Pro Plus portal. Vanuit deze omgeving kun je Office 365 Pro Plus downloaden en installeren.

Je gebruikersnaam eindigt op @edu.surfspot.nl
Mocht je het bijbehorende wachtwoord niet meer weten dan horen wij dat graag zodat wij je een nieuw tijdelijk wachtwoord kunnen toesturen.