Adobe foutmeldingen

"Deze kaart is aangeschaft in een land dat niet overeenkomt met uw Adobe ID. Meld u aan met een andere Adobe ID of neem contact met ons op als u hulp nodig hebt."

Je kunt de bovenstaande melding te zien krijgen als jouw apparaat misschien is verbonden aan een buitenlandse VPN. We raden je aan om de instellingen van je apparaat te bekijken. Mocht je hier niets kunnen vinden? Probeer de code in te wisselen op een andere computer, zodra de code aan je Adobe ID is gekoppeld kun je met je Adobe ID inloggen op het apparaat waarop jij je Adobe Creative Cloud licentie in gebruik wilt nemen. 

Ben je in het buitenland, dan is het helaas niet mogelijk om de vouchercode in te wisselen. 

Als je de melding krijgt dat de code al ingewisseld is, betekent dit dat je bestelling aan je Adobe-ID gekoppeld is. Je kunt in dat geval de software het handigst in gebruik nemen met behulp van de Adobe appsmanager.

Verwijder alle Adobe software van je computer en ga vervolgens naar: http://adobe.com/appsmanager/ Als je hier inlogt met je Adobe-ID, krijg je een handig overzicht waar je kunt selecteren welke programma’s je wilt gebruiken.

Je kunt Adobe het beste verwijderen met de Adobe Cleaner Tool

Je kunt Adobe op twee apparaten tegelijk in gebruik nemen. Om Adobe op een ander apparaat over te zetten of het in gebruik te nemen op een tweede apparaat hoef je niet nogmaals de registratie te doorlopen. De vouchercode kun je niet nogmaals gebruiken en is gekoppeld aan je Adobe ID. Ga op het apparaat dat jij wilt gebruiken weer naar de appsmanager, log hier in en installeer Adobe Creative Cloud.