Nieuw assortiment
Per 1 juli stopt SURFspot met het aanbieden van hardware. Je kunt bij ons nog steeds terecht voor:
• Software
• E-learning
Waarom stopt SURFspot met de verkoop van hardware?
De competitieve hardwaremarkt maakt het voor SURFspot niet langer mogelijk om de onderwijskorting te bieden die SURF graag aan studenten en medewerkers willen geven. Daarom richt SURFspot zich voortaan op gebieden waar we meer impact kunnen maken, zoals software en digitale diensten.
Wordt mijn bestelling nog uitgeleverd?
Je kunt hardware bestellen tot en met 30 juni 2025. Alle bestellingen die voor 1 juli zijn geplaatst worden zoals gebruikelijk uitgeleverd.
Blijf ik na 1 juli nog garantie houden op de hardware die ik heb besteld?
Ja, je kunt ook na 1 juli nog bij SURFspot terecht voor ondersteuning wat betreft je garantie. De garantievoorwaarden blijven ongewijzigd.
Kan ik mijn bestelling na 1 juli nog retourneren of annuleren?
Ook na 1 juli heb je nog 14 dagen om je bestelling te retourneren. Je kunt je bestelling annuleren zolang deze nog niet is verzonden.
Kan ik nog steeds software bestellen op SURFspot?
Voor software kun je nog steeds bij SURFspot terecht.
Waar kan ik terecht met vragen?
De klantenservice van SURFspot blijft beschikbaar voor vragen. Voor de meest gestelde vragen helpt onze Answer Bot Stella je 24/7 verder. Stel je vraag via het chat-icoontje rechtsonder. Kom je er niet uit? Tijdens onze openingstijden (maandag t/m vrijdag, 09:00 - 17:00) staat een medewerker voor je klaar in de chat. Je kunt ons ook een e-mail sturen via het contactformulier, dan helpen we je zo snel mogelijk en uiterlijk binnen twee werkdagen.