Status bestelling

Een software bestelling krijg je binnen 15 minuten in bij 'Mijn bestellingen' te zien. De bestelstatus veranderd van 'in behandeling' naar 'voltooid'. Je ontvangt een bevestiging van de bestelling in je mail. Zie je geen bevestiging kijk dan eens in de spam inbox, zie je hier ook niets dan horen wij dat graag, vergeet niet je bestelnummer of je e-mailadres te vermelden. 

Mocht je bestelling niet veranderen en als 'in behandeling' blijven staan dan kan het zijn dat je betaling niet goed is doorgekomen of dat je überhaupt geen betaling hebt gedaan. We raden je aan om contact met ons op te nemen via de e-mail of spreek ons aan op werkdagen op de chat. 

Het kan ook voorkomen dat de betaling is gelukt, maar dat de status van je bestelling op 'in behandeling' blijft staan. We kunnen je bestelling met de hand doorzetten als jij ons kunt voorzien van een schermafbeelding van de afschrift. Je kunt dit afschrift mailen naar info@surfspot.nl of verzend hem binnen onze chat en we leveren direct je bestelling aan je uit. 


Staat er achter je bestelling de status 'In afwachting van betaling' dan is de betaling voor het product niet goed doorgekomen. Het is niet mogelijk om deze betaling nog te voltooien. Je kunt de bestelling door één van onze medewerkers laten annuleren, we kunnen de bestelling helaas niet verwijderen uit het overzicht. 

Nadat het product door ons is geannuleerd kun je het product nogmaals bestellen. 

Het kan voorkomen dat de betaling is gelukt, maar dat de status van je bestelling toch op 'in behandeling' of 'wacht op betaling' blijft staan. Je betaling is helaas niet gekoppeld aan de bestelling waardoor deze niet uitgeleverd kan worden. 

We kunnen je bestelling met de hand doorzetten als jij ons kunt voorzien van een schermafbeelding van de betalingsafschrift. Je kunt dit afschrift door mailen naar 
info@surfspot.nl of verzend hem binnen onze chat en we leveren direct je bestelling aan je uit. 

De bestelling kan de status 'geannuleerd' krijgen als de betaling van het product niet juist is afgerond. Een geannuleerde bestelling kun je niet meer afronden, je kunt het product via de winkel opnieuw bestellen. Het is voor ons niet mogelijk om een geannuleerde bestelling uit het overzicht bij 'bestellingen' te verwijderen. 

Heb je de betaling van de geannuleerde bestelling wel afgerond en was deze succesvol? Stuur ons een mail met een schermafbeelding van je betalingsafschrift en wij storten binnen vier werkdagen het aankoopbedrag terug op je rekening.

Wanneer je een hardware bestelling bij ons plaatst dan kun je navigeren naar 'Mijn bestellingen' om de status hiervan bij te houden. 

Als je bestelling net is geplaatst dan zal de status waarschijnlijk als 'In behandeling bij leverancier' worden weergegeven. Dit houdt in dat je bestelling bij ons bekend is, maar dat de leverancier het product nog niet heeft verzonden. 

De levertijd voor dit product zoals weergegeven op de productpagina is hierbij van toepassing (vaak drie werkdagen).

Als de status 'In de wacht' wordt weergegeven, dan houdt dit ook in dat de bestelling bij de leverancier bekend is. Voor deze bestellingen geldt dat de levertijd op de website wordt aangegeven als 2 weken, of er geldt een vertraging voor de levering. In dit laatste geval zal dit in een tekstregel worden benoemd bij 'Mijn bestellingen' bij het betreffende bestelnummer en hierover zal je per mail worden ingelicht.