Mijn SURFspot

 

Hoe krijg ik inloggegevens voor SURFspot?

Als student of medewerker van het hoger- & middelbaar beroepsonderwijs, kun je bij SURFspot inloggen met je account van je mbo, hogeschool of universiteit. SURFspot beheert de inloggegevens zelf niet.
Lukt het je niet om in te loggen, dan adviseren we je om contact op te nemen met de helpdesk van je instelling.
Je student- of medewerker-inloggegevens worden uitgegeven en beheerd door je (onderwijs)instelling.

 

 

Hoe vraag ik een (nieuw) wachtwoord aan?

Vervelend dat je je wachtwoord bent vergeten of kwijt bent. Studeer je aan of werk je bij een MBO, hogeschool, universiteit, UMC of bibliotheek? Dan adviseren we je om contact op te nemen met de helpdesk van je instelling. Je student- of medewerker-inloggegevens worden uitgegeven en beheerd door je (onderwijs)instelling. SURFspot beheert deze niet zelf.

 

 

Welke bestellingen heb ik gedaan?

Je hebt zelf inzicht in alle bestellingen die je hebt gedaan. Log in bij SURFspot, ga naar ‘Mijn SURFspot’ (bovenaan de pagina) en kies voor de optie ‘Bestellingen’.
Als je een abonnement op een clouddienst hebt, dan kun je ook bij ‘Bestellingen’ zien tot welke datum je abonnement doorloopt.

 

 

Wat gebeurt er als ik geen student/medewerker meer ben?

Wanneer je niet langer studeert aan of werkzaam bent in het middelbaar beroepsonderwijs of hoger onderwijs, kun je geen gebruik meer maken van SURFspot. De aangeschafte producten kun je natuurlijk wel blijven gebruiken. Heb je je productcode en/of downloadlink nodig, mail ons dan via info@surfspot.nl.

 

 

Waarom zien medewerkers een ander aanbod/prijs dan studenten?


Jouw onderwijsinstelling heeft licenties gesloten voor een bepaald assortiment aan producten, volgens specifieke voorwaarden. Het kan dus zijn dat je als medewerker een product wel kan aanschaffen, terwijl een student dat niet kan – en vice versa. Ook voor prijzen geldt dat er een verschil kan zijn in wat een medewerker of een student betaalt, afhankelijk van de licenties van je onderwijsinstelling.

 

Klacht

We proberen onze klanten zo efficiënt mogelijk te helpen, toch kan het zo zijn dat je na contact met onze klantenservice een klacht hebt. Mocht dit zo zijn dan kun je deze hier indienen. Wij zullen je klacht binnen twee weken beantwoorden. Indien wij aanvullende informatie nodig hebben zullen wij contact met je opnemen, dit kan telefonisch of via de mail gebeuren.