Leveringsproblemen
Software
Een softwarebestelling krijg je binnen 15 minuten in 'Mijn bestellingen' te zien. De bestelstatus veranderd van 'in behandeling' naar 'voltooid'. Je ontvangt een bevestiging van de bestelling in je mail. Zie je geen bevestiging kijk dan eens in de spam inbox, zie je hier ook niets dan horen wij dat graag, vergeet niet je bestelnummer of je e-mailadres te vermelden.
Mocht de status van je bestelling niet veranderen en je ziet 'in behandeling' blijven staan, dan kan het zijn dat je betaling niet goed is doorgekomen of dat je überhaupt geen betaling hebt afgerond. We raden je aan om contact op te nemen via de e-mail of spreek ons aan op werkdagen op de chat.
Ook kan het voorkomen dat de betaling is gelukt, maar dat de status van je bestelling toch op 'in behandeling' blijft staan. We kunnen je bestelling met de hand doorzetten als jij ons kunt voorzien van een schermafbeelding van je bankafschrift. Je kunt dit afschrift mailen naar info@surfspot.nl of verzend hem binnen onze chat en we leveren direct je bestelling aan je uit.
Hardware
Heb je een hardwareproduct besteld, maar heb je geen bestelling ontvangen dan kunnen er een aantal dingen zijn gebeurd. Nadat het product tweemaal bij je thuis is aangeboden als er niemand thuis is wordt het product bij de dichtstbijzijnde PostNL ophaalpunt afgeleverd of is het misschien bij de buren afgeleverd.
Mocht dit niet het geval zijn dan kan het zijn dat de betaling misschien niet goed aan je bestelling is gekoppeld. Helaas kan het voorkomen dat het systeem je betaling niet koppelt aan je bestelling waardoor de leverancier geen signaal ontvangt van de order. Wij storten het aankoopbedrag automatisch aan je terug.
Je bestelling kan niet verzonden worden naar een adres dat niet bestaat of dat in het buitenland is gevestigd. We raden je aan om een gewoon simpel adres in te vullen zoals kerkstraat 12 en niet een adres van een bedrijfsruimte op de 4de verdieping van een kantoorgebouw, helaas kan het systeem deze gegevens niet goed verwerken.
Ben je niet zeker van de situatie, neem dat contact met ons op en wij gaan het voor je uitzoeken.
Heb je meer vragen over de levering van je bestelling neem dan contact met onze klantenservice op via de mail of op werkdagen via de chat.