Leveringsproblemen

Software

Een softwarebestelling krijg je binnen 15 minuten in 'Mijn bestellingen' te zien. De bestelstatus veranderd van 'in behandeling' naar 'voltooid'. Je ontvangt een bevestiging van de bestelling in je mail. Zie je geen bevestiging kijk dan eens in de spam inbox, zie je hier ook niets dan horen wij dat graag, vergeet niet je bestelnummer of je e-mailadres te vermelden. 

Mocht de status van je bestelling niet veranderen en je ziet 'in behandeling' blijven staan, dan kan het zijn dat je betaling niet goed is doorgekomen of dat je überhaupt geen betaling hebt afgerond. We raden je aan om contact op te nemen via de e-mail of spreek ons aan op werkdagen op de chat. 

Ook kan het voorkomen dat de betaling is gelukt, maar dat de status van je bestelling toch op 'in behandeling' blijft staan. We kunnen je bestelling met de hand doorzetten als jij ons kunt voorzien van een schermafbeelding van je bankafschrift. Je kunt dit afschrift mailen naar info@surfspot.nl of verzend hem binnen onze chat en we leveren direct je bestelling aan je uit. 

Hardware

Heb je een hardwareproduct besteld, maar heb je geen bestelling ontvangen dan kunnen er een aantal dingen zijn gebeurd. Nadat het product tweemaal bij je thuis is aangeboden als er niemand thuis is wordt het product bij de dichtstbijzijnde PostNL ophaalpunt afgeleverd of is het misschien bij de buren afgeleverd.

Mocht dit niet het geval zijn dan kan het zijn dat de betaling misschien niet goed aan je bestelling is gekoppeld. Helaas kan het voorkomen dat het systeem je betaling niet koppelt aan je bestelling waardoor de leverancier geen signaal ontvangt van de order. Wij storten het aankoopbedrag automatisch aan je terug. 

Je bestelling kan niet verzonden worden naar een adres dat niet bestaat of dat in het buitenland is gevestigd. We raden je aan om een gewoon simpel adres in te vullen zoals kerkstraat 12 en niet een adres van een bedrijfsruimte op de 4de verdieping van een kantoorgebouw, helaas kan het systeem deze gegevens niet goed verwerken. 

Ben je niet zeker van de situatie, neem dat contact met ons op en wij gaan het voor je uitzoeken. 

Nadat het pakket tweemaal bij je thuis is aangeboden en er is niemand thuis wordt het pakket bij de dichtstbijzijnde PostNL ophaalpunt afgeleverd of is het misschien bij de buren afgeleverd. Heb je navraag bij de buren en/of huisgenoten gedaan en geen bevestiging kunnen vinden dat de bestelling is afgeleverd dan is het pakket misschien terug naar de leverancier verzonden. Neem contact op met de klantenservice via de mail of de chat als je meer wilt weten over je pakket, wij zoeken het graag voor je uit.
Het kan gebeuren dat het product dat jij hebt besteld niet op voorraad is waardoor de levering vertraagd kan zijn. Wij proberen je zo snel mogelijk van de vertraging op de hoogte te stellen. Je bent in de vertraagde periode vrij om de bestelling te annuleren. Wil je de bestelling annuleren dan kun je dat ons laten weten via de mail. 
Heb je meer vragen over de levering van je bestelling neem dan contact met onze klantenservice op via de mail of op werkdagen via de chat.
Vanwege de grote vraag naar MacBooks en het beperkte aanbod door het Covid-19 virus, is de levertijd van BTO bestellingen en mogelijk andere Apple producten helaas opgelopen tot 5-6 weken. Het kan echter zo zijn dat het product toch eerder geleverd wordt dan verwacht. Zodra de bestelling verstuurd wordt, word je hier altijd van op de hoogte gesteld via een e-mail met track&trace link zodat je weet wanneer je jouw bestelling precies thuis kunt verwachten.