Feedback & samenwerking

We proberen de website up-to-date te houden, maar het kan voorkomen dat wij ergens overheen hebben gekeken of iets zijn vergeten te vermelden. Het kan voorkomen dat jij een fout hebt ontdekt op de website. Misschien zie je een verkeerde afbeelding of tekst bij een product staan, of zie je verouderde informatie op de website. 

Je kunt je fout naar info@surfspot.nl sturen, wij komen binnen 24 uur terug op je feedback. We proberen je suggesties of de fouten zo snel mogelijk aan te passen. 

Het kan ook zijn dat je geen fout hebt gezien, maar je wel een suggesties voor ons hebt. Zo horen we het graag als je een product mist in het assortiment dat wij op het moment aanbieden. We hebben hier een formulier voor aangemaakt. Bij voldoende verzoeken zullen wij proberen het product zo snel mogelijk op te nemen in het assortiment. Helaas kunnen wij niet aan alle verzoeken voldoen, ook de onderwijsinstelling en de producent dient akkoord te gaan met de overeenkomst die wij af moeten sluiten om het product op te nemen in het assortiment. 

Misschien mis je een antwoord op een veelgestelde vraag? We horen graag wat jij graag zou willen weten en waar jij ondersteuning bij zou willen hebben die wij beschikbaar voor je kunnen stellen op de website. We hopen dat wij met jouw feedback onze bezoekers sneller en efficiënter kunnen helpen. Je kunt je feedback over de klantenservicepagina verzenden naar feedback@surfspot.nl Bedankt voor je tijd!

 

Wil je promotiemateriaal van SURFspot aanvragen? Stuur een mail naar actie@surfspot.nl.

Vermeld in de mail de volgende gegevens:

Wat wil je ontvangen? A2 posters, A5 flyers, stickers of pennen?
Om welke aantallen gaat het? Is Nederlands materiaal goed of liever een mix met Engels?
Wat is het doel van de promotie? Waar komt het te hangen?
En naar welk adres mag het? 

We proberen onze klanten zo efficiënt mogelijk te helpen. Toch kan het zo zijn dat je na contact met onze klantenservice een klacht hebt. Mocht dit het geval zijn dan kun je deze hier indienen. Wij zullen je klacht binnen twee weken beantwoorden. Indien wij aanvullende informatie nodig hebben, zullen wij contact met je opnemen, dit kan telefonisch of via de mail gebeuren. 
Ben je leverancier en wil je dat een van jouw producten bij ons in de winkel komt? Vul dan dit samenwerkingsformulier in.
Zit je bij een studie- of studentenvereniging en heb je een sponsorverzoek of vraag over de introductieweken/ informatiemarkten? Vertel ons zoveel mogelijk over bereik, kosten en je doel. Dit mag naar actie@surfspot.nl