Betaalproblemen

Een software bestelling kun je in het besteloverzicht terugzien. De bestelstatus veranderd van 'in behandeling' naar 'voltooid' binnen 15 minuten. Mocht je bestelling niet veranderen en als 'in behandeling' blijven staan dan kan het zijn dat je betaling niet goed is doorgekomen of dat je überhaupt geen betaling hebt gedaan. We raden je aan om contact met ons op te nemen via de e-mail of spreek ons aan op werkdagen op de chat. 
Je bestelling wordt automatisch geannuleerd als er geen betaling is gekoppeld aan de bestelling. Als de betaling mislukt is kun je direct een nieuwe bestelling plaatsen en deze afronden. 
Heb je betaald, maar is de bestelling geannuleerd dan zien wij graag ene afbeelding van je afschrift tegemoet via de chat of de e-mail, wij zullen het aankoopbedrag binnen 1 week aan je terugstorten. Helaas is het voor ons niet mogelijk om een geannuleerde bestelling nog uit te leveren.
Het is helaas niet mogelijk om een betaling af te ronden als de betaling niet goed is doorgekomen. 
We willen je vragen om direct contact met de klantenservice op te nemen, zodat wij je bestelling kunnen annuleren. Na de annulering kun je het product nogmaals bestellen.